Ugrás a tartalomhoz

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

ÜDVÖZLÜNK WEBÁRUHÁZUNKBAN!👋

BLACK NOVEMBER AKCIÓ -50%🛒🎈

1-3 NAPOS KISZÁLLÍTÁS🚛

Kosár

Visszatérítési szabályzat

14 napos visszaküldési lehetőségünk van, ami azt jelenti, hogy 14 napod van az áru átvétele után a visszaküldés kérésére.

A visszaküldéshez jogosultnak kell lennie a terméknek: ugyanabban az állapotban kell lennie, ahogy átvette azt, nem hordott vagy nem használt, címkékkel ellátva, eredeti csomagolásában. Emellett szüksége lesz a blokkra vagy a vásárlás igazolására.

A visszaküldés megkezdéséhez felveheti velünk a kapcsolatot a(z) cashboxhungary@gmail.com e-mail címen. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldésnek a következő címre kell történnie: Magyarország, 5100, Jászberény, Gyepű u. 37

Ha elfogadjuk a visszaküldést, elküldjük Önnek a visszaküldési címkét, valamint az utasításokat arról, hogyan és hova küldje vissza a csomagot. Az előzetes visszaküldési kérés nélkül visszaküldött árut nem fogadjuk el.

Bármilyen visszaküldési kérdés esetén mindig lépjen velünk kapcsolatba a(z) cashboxhungary@gmail.com e-mail címen.

Károk és problémák, kérjük, ellenőrizze megrendelését átvételekor, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk, ha a termék hibás, sérült, vagy ha rossz terméket kapott, hogy értékelhessük a problémát, és helyrehozhassuk.

Kivételek / nem visszaküldhető tételek Bizonyos típusú tételeket nem lehet visszaküldeni, például romlandó termékeket (például élelmiszerek, virágok vagy növények), egyedi termékeket (például speciális rendeléseket vagy személyre szabott tételeket), valamint személyes ápolási termékeket (például szépségápolási termékeket). Nem fogadunk el visszaküldéseket veszélyes anyagokra, gyúlékony folyadékokra vagy gázokra sem. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, ha kérdései vagy aggályai vannak az Ön specifikus tételével kapcsolatban. Sajnos nem tudunk elfogadni visszaküldéseket akciós termékekre vagy ajándék kártyákra.

Cserék Az a leggyorsabb módja annak, hogy megkapja, amit szeretne, ha visszaküldi a meglévő tételt, és miután elfogadtuk a visszaküldést, külön vásárolja meg az új tételt.


Az Európai Unió 14 napos elállási időszaka a következőképpen fordítható:

Az Európai Unióban a 14 napos  (lehűlési időszak) azt jelenti, hogy Önnek 14 napja van arra, hogy meggondolja magát a vásárlás után, és visszaküldhesse a terméket a vásárlás után, anélkül, hogy bárminemű indokot kellene megadnia. Ez az időszak a termék átvételétől számított 14 naptári napot foglalja magában.

Ez a jogszabály az Európai Unió egész területén érvényes, és biztosítja, hogy az online vásárlók lehetőséget kapjanak a termékek visszaküldésére, ha például meggondolják magukat, vagy ha nem elégedettek a termékkel. Ez egy fontos védelmi intézkedés a fogyasztók számára az online vásárlások során.


Visszatérítések
Értesíteni fogunk, amint megkapjuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, és tájékoztatunk, hogy a visszatérítés jóváhagyásra került-e vagy sem. Ha jóváhagyták, automatikusan visszatérítjük az eredeti fizetési módon, legfeljebb 25 munkanapon belül. Kérlek, emlékezz arra, hogy a bankodnak vagy hitelkártya társaságodnak is időbe telhet a visszatérítés feldolgozása és közzététele. Ha több mint 31 munkanap telt el azóta, hogy jóváhagytuk a visszaküldésedet, kérjük, lépj kapcsolatba velünk a(z) cashboxhungary@gmail.com email címen.

Hol a csomagom?

Kérjük, írd be a visszaigazoló Email-ben kapott GLS Nyomkövetési számot, hogy megnézd hol jár csomagod!